Blog
Over alles wat ons boeit!!TEMPLATE – ALLEEN DUPLICAAT BEWERKEN!
Verschillende generaties op de werkvloer: een onderwerp dat de gemoederen soms flink doet oplopen. Zijn jonge werknemers echt te gevoelig? Is de oudere generatie te star? Of ligt de waarheid ergens in het midden? We spraken Babett van der Heijden, HR-adviseur bij Innovam, over haar inzichten in dit boeiende en actuele thema.
Leren met Elkaar is Leren van Elkaar
Samenwerken met iemand uit een andere generatie – dat klinkt voor sommigen als een uitdaging, maar voor Nina (24) en Maaike (52) is het vooral een verrijking. De één is bevlogen, creatief en volop in ontwikkeling, de ander is ervaren, nieuwsgierig en altijd bereid om nieuwe technologieën te omarmen. In hun samenwerking draait het niet om leeftijd, maar om openheid en de bereidheid om van elkaar te leren.
Verschillende generaties op de werkvloer. Hoe werkt dat?
Verschillende generaties op de werkvloer: een onderwerp dat de gemoederen soms flink doet oplopen. Zijn jonge werknemers echt te gevoelig? Is de oudere generatie te star? Of ligt de waarheid ergens in het midden? We spraken Babett van der Heijden, HR-adviseur bij Innovam, over haar inzichten in dit boeiende en actuele thema.
StudioXR coacht verder!
Bij StudioXR geloven we in de kracht van groei, samenwerking en ontwikkeling. Daarom zijn we dit jaar gestart met een gezamenlijk project waarin we onze werkcultuur nog verder willen gaan versterken. Hoe? Met thematische coachingsweken!
Waar Techniek en Vormgeving Samenkomen
Hoe werkt de samenwerking tussen de experts uit de technische sector en de creatieve 3D-artiesten die deze digitale werelden tot leven brengen eigenlijk? We spraken met Jelle van den Berg, coördinator PA Retail en ontwikkelaar bij Innovam, commissielid van NEN 9140 en nauw betrokken bij de ontwikkeling van een innovatieve EV-trainer app
Spelenderwijs Leren voor Volwassenen
Michael Jaggoe is projectleider bij StudioXR en werkt dagelijks aan de ontwikkeling van applicaties die vaardigheden trainen en ontwikkelen op een manier die zowel effectief als leuk is. We vroegen naar zijn inzichten over de kracht van VR in onderwijs situaties en hoe het concept van “spelenderwijs leren” kan bijdragen aan de toekomst van volwasseneneducatie.